16/10

Segare än segast idag, inte ens öppnat mina böcker ännu. Känner inte alls för att plugga idag. Har pysslat lite. Gjort klart min första drömfångare. Lägger upp bild sen när jag hängt upp den. Satt med det i typ 3 timmar haha 
Efter det tog jag tag i träningen, idag var det biceps och triceps, kul imorgon när jag har träningsvärk både armar, ben och mage. Det är ju lite svårt att röra sig nu, ser förmodligen väldigt underhållande ut :) 
Ska kolla över plugget lite snabbt nu, sen ut med hunden om han vill det, han är inte särskilt taggad på promenad. Han gillar mest att kolla på katterna, sötnöt. 
Men en liten runda får vi nog gå, busa lite med bollen med. Han blir ju knäpp om han ska ha stenkoll på katterna hela dagarna nu när han är här. Men snällare hund att vara hundvakt till finns inte. Lite tråkigt att han inte får vara i sängen och soffan för matte, så även om man försöker tvinga upp honom vägrar han. haha
 
haha muffan ser jättetjock ut där 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0