fredag 18/10

Heeeeeeeejhej, idag är en sådan dag när allt är tråkigt och segt. Vill inte göra något. Har inte gjort ett skit. Men vad hjälper det om jag ligger i soffan och deppar? Det har jag lärt mig att det blir bara sämre. Så att ha deppat hela dagen är inte okej, nu får det fan vara bra. Av med onepiecen, på med träningskläderna! Kör ett pass bröst/axlar nu. Lite tabata får jag göra som straff för deppandet, vet ju att det bara bli sämre av det ju. Det bästa är att ta sig i kragen, och göra något, städa, träna, fixa naglarna eller vad som. Det blir lättare då, inte ge det så mycket energi liksom. 

Nu ska jag tagga med bra musik och ge järnet! För snart kommer min superheta PT hem och då ska vi gå igenom övningar för ryggen. Kanske får smisk om jag inte är igång då? Haha nääärå ;)
 
Kom ihåg folk, STAY POSITIVE. Det är okej att känna, såklart. Men gräv för fasen inte ner i er skiten. :) 

Inser att det låter mer dramatiskt än det verkligen är, haha! Är ju inte så att jag ligger och gråter och hatar livet eller så :)
 
Whatever life throws at you, put it on the bar and FUCKING PRESS IT!
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0