Halkbanan!

Äntligen kört halkan, riktigt kul var det! Dock trodde jag att jag skulle reagera helt annorlunda när jag fick sladd och så, men var rätt lugn. Trodde jag skulle få black out liksom. Sladdade på rätt bra ändå, testade för fullt. Dock var jag och bilen ovänner deluxe. Men det gick bra ändå! Kändes rätt gött att vara själv i bilen faktiskt. 
Förutom halkan testade jag och några tjejer till att sitta upp och ner i en bil, även när bilen stod på sidan. Skulle öppna dörr och så, helt galet vad tung dörren va att få upp! När man var uppochner kom ju paniken efter en stund när man fick lite mycket blod till hjärnan haha! Men bra att ha upplevt det. 
Så nu är äntligen det avklarat, riktigt skönt!
 
sån här porrig bil körde i idag haha! Vet att jag inte ska skaffa en sån iaf, den bara dog för mig. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0