Måndag 21 oktober

God morgon allihopa. Idag är det måndag och det är leg day! Woooho! 
Träningsvärksrapport, bröst haha konstigt nog inte i axlarna. 
Vädret idag, suger. Det ösregnar verkligen. Men jag ska inte ut så det gör mig inte så mycket. 

Helgen har spenderats väldigt lugnt. Kollat film och serier. Kollade på hela säsongen av Vikings i lördags, och dumma mig 2. Längtar till säsong 2 av Vikings. Dumma mig 2 ar riktigt bra! haha
Igår så kollade vi på American Horror Story, jag plöjde hela säsong 2. Älsklingen tröttnade så han ligger några avsnitt efter mig. 


Planering för dagen:
Träna
Göra om min planering för plugget
Färga håret
Plugga lite
Tvätta och städa lite
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Imo, så är Vikings än utav de bästa (Nya) Tv-serierna just nu. Synd bara att de hackar sänder programmet med all jäkla reklam.

Så jag kommer att köpa dvd boxen utav Vikings asap =)

Svar: Den är riktigt bra faktiskt :)
Hoppas säsong 2 kommer snart! Står bara 2014, hoppas det är på våren! haha :)
Emelie Danielsson

2013-10-21 @ 11:39:49
URL: http://thegamingground.com
Postat av: Jonas

Utan tvekan =) Troligen så rör det sig om våren nästa år. För det tar ju ett tag att banda in allt osv ;)

2013-10-21 @ 16:56:13
URL: http://thegamingground.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0